چهارمین همایش تقدیر از سردفتران و دفتریاران بازنشسته| قهرمانان قله دماوند تجلیل شدند - کانون سردفتران و دفتریاران
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
false
true
چهارمین همایش تقدیر از سردفتران و دفتریاران بازنشسته| قهرمانان قله دماوند تجلیل شدند

به گزارش پایگاه خبری کانون سردفتران و دفتریاران، چهارمین همایش تجلیل از سردفتران و دفتریاران بازنشسته دفاتر اسناد رسمی استان های تهران و البرز در نیمه اول سال ۱۴۰۰، با یادمان مرحوم استاد محمد عظیمیان نایب رئیس فقید کانون سردفتران و دفتر یاران و و تقدیر از همکاران صعود کننده به قله دماوند، روز گذشته در محل سالن اجتماعات کانون سردفتران و دفتریاران برگزار شد.

علی خندانی، رئیس کانون سردفتران و دفتریاران، با تبریک حلول ماه ربیع الاول گفت: بسیار علاقمندیم که مراسم تجلیل از همکاران سردفتر و دفتریار بازنشسته به صورت شایسته تر برگزار شود اما با توجه به شیوع بیماری کرونا ناچاریم که مراسم ها، نشست ها و همایش ها را به صورت فعلی و مختصر برگزار کنیم تا سلامتی همکاران محترم به خطر نیفتد.

وی همچنین با گرامیداشت یاد و خاطره نایب‌رئیس فقید کانون مرحوم محمد عظیمیان گفت: در سومین مراسم تجلیل از سردفتران و دفتریاران بازنشسته، مرحوم عظیمیان حضور داشتند و دقایقی در جلسه صحبت کردند اما متاسفانه امروز در جمع ما نیستند. خصایص رفتاری و اخلاقی ایشان همواره زبانزد بوده و نام نیک ایشان از خاطره ها محو نخواهد شد. همچنین جا دارد یاد و نام مرحومه زهرا ناصری، یکی دیگر از اعضای هیئت مدیره کانون را که به دلیل بیماری کرونا از دست دادیم گرامی بداریم.

خندانی با بیان اینکه کار در حوزه سردفتری همراه با استرس و مسائل گوناگون است و دوره بازنشستگی قطعاً دوره‌ شیرینی خواهد بود،ابراز امیدواری کرد ایام بازنشستگی برای همکاران بازنشسته دورانی خوب همراه با سلامتی و آرامش باشد.

وی با درخواست از همه همکاران بازنشسته برای در اختیار گذاشتن تجربیات ارزشمند سالها خدمت گفت: از همه بازنشستگان درخواست می کنم همکاران دیگر خود به خصوص همکاران جوان تر را از تجربیات گران سنگ خود بهره مند کنند.

خندانی همچنین در بخش دیگری از سخنان خود از همکاران ورزشکار و کوهنورد که اخیراً صعودی به قله دماوند داشته‌اند قدردانی کرد و افزود: نصب پرچم کانون در قله دماوند از سوی این دوستان، افتخار بزرگی برای مجموعه کانون و همه ماست.

در ادامه علیرضا سلیمی نائینی، نایب رئیس کانون سردفتران و دفتریاران هم با تبریک اعیاد ماه ربیع الاول و گرامیداشت یاد و خاطره خادم بی ادعای کانون مرحوم محمد عظیمیان از تلاش و همکاران در واحد رفاهی کانون قدردانی کرد.

وی با اشاره به تلاش های همکاران در واحد رفاهی گفت: تلاش های همکاران واحد رفاهی موجب اقناع هیئت مدیره در حمایت از اقدامات این واحد شد و اگر این پشتکار نبود ما امروز شاهد برگزاری چنین مراسمی نبودیم.

سلیمی با قدردانی از زحمات و اقدامات رییس کانون سردفتران و دفتریاران گفت: در دوره‌ای که تلاطم حوادث ناگوار برای صنف ما رخ داده است و تمام مسائل و مشکلاتی که در طی سالها انباشته شده بود به یکباره در دوره مدیریت جناب خندانی سرباز نموده است، ایشان انصافاً با جسارت و شجاعت مثال زدنی به خصوص در برخورد با نامه اداری دادستان محترم کل کشور برخورد کردند و علی رغم اینکه فشارهای بسیاری بر ایشان بود، قاطعانه از حقوق همکاران دفاع کردند.

حمید آذرپور،مسول واحد رفاهی کانون نیز در این مراسم با اشاره به تصمیم واحد رفاهی مبنی بر نامگذاری اولین مراسم تجلیل از سردفتران و دفتریاران بازنشسته کشور در سال ۱۴۰۰ به نام مرحوم محمد عظیمیان، نایب‌رئیس فقید کانون سردفتران و دفتریاران گفت: در این جلسه از سردفتران و دفتریاران بازنشسته استان‌های تهران و البرز تجلیل به عمل می‌آید.

وی همچنین با اشاره به صعود تیم ۱۰ نفره کوهنوردی کانون به قله دماوند به سرپرستی آقای یعقوب گودرزی گفت: شاید در سال‌های گذشته نیز صعود هایی انجام می شده اما نادیده گرفته شده است. تصمیم ما در واحد رفاهی این است که هر صعود و هر حرکت ورزشی در استان‌های کشور قابل تقدیر و ستایش و اطلاع رسانی است و باید مورد توجه قرار گیرد. در این راستا هر حمایتی از سوی کانون مقدور باشد دریغ نخواهیم کرد.

مسئول واحد رفاهی کانون با اشاره به اینکه بر اساس مصوبه هیئت مدیره و موافقت اعضای هیئت مدیره قرار شده است در ۶ استان مسابقات ورزشی برگزار شود و خاتمه مسابقات در تاریخ ۶ دی ماه باشد اظهار داشت: این حرکت نیز یکی دیگر از اقدامات واحد رفاهی ورزشی کانون است که در تهران نیز انجام خواهد شد.

در پایان این مراسم با اهدای لوح تقدیر از تلاشهای سردفتران و دفتریاران بازنشسته و همچنین اعضای تیم کوهنوردی کانون سردفتران و دفتریاران تقدیر شد.

به اشتراک بگذارید...

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false